EΦΚΑ: Μόνο με ραντεβού η χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και η ενημέρωση στοιχείων Μητρώου
Εκτός ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης τίθενται η χορήγηση Ασφαλιστικής Ικανότητας και η ενημέρωση στοιχείων Μητρώου στον ΕΦΚΑ. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΕΦΚΑ, η εξυπηρέτηση του κοινού για τις δύο αυτές διαδικασίες θα γίνεται με ραντεβού στην οικεία Τοπική Διεύθυνση του Φορέα, «καθώς πλέον έχουν εκλείψει οι συνθήκες που υπαγόρευαν τη λήψη έκτακτων μέτρων». Υπενθυμίζεται ότι οι συναλλασσόμενοι...
Διαβάστε το άρθρο