Τίτλος θέσης: CUSTOMER SERVICE AGENT
Κωδικός θέσης: CSA_19
Σχέση εργασίας: Πενθήμερη απασχόληση
Περιοχή εργασίας: Βέροια
Περιγραφή θέσης
Στα πλαίσια της συνεχούς ανάπτυξης της εμπορικής δραστηριότητας της εταιρείας, επιθυμούμε να προσλάβουμε άμεσα:
Customer Service Agent
Ο Customer Service Agent θα ασχολείται με την επίλυση εκπαιδευτικών ζητημάτων των συνεργατών μας, θα ενημερώνει για τους νέους μας τίτλους βιβλίων, θα δίνει συμβουλές και θα προτείνει τρόπους διδασκαλίας.
Απαιτούμενα χαρακτηριστικά / ικανότητες:
- Πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας
- Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία
- Υπευθυνότητα και επαγγελματισμός
- Άριστες οργανωτικές ικανότητες και ομαδικότητα
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
Επιθυμητά Προσόντα:
- Καλή γνώση H/Y και χειρισμού εφαρμογών ΜS Office (Word, Excel)
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί
Η Εταιρεία προσφέρει:
- Δίμηνη εκπαίδευση με αποδοχές
- Συνεχή εκπαίδευση από καταρτισμένο και έμπειρο προσωπικό
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν είτε να συμπληρώσουν τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρούνε στην ιστοσελίδα www.supercourse.gr/careers, είτε να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο e-mail cv@supercourse.gr, αναφέροντας τον κωδικό θέσης CSA_19, έως τις 20/10/19.